Karty chargé

 

Charakterystyka

  • Karty organizacji płatniczej MasterCard
  • Karty bez funkcji zbliżeniowej
  • Wydawane na 2 lata, po których następuje automatyczne wznowienie karty
  • Konieczność posiadania przez Klienta rachunku bieżącego, z którego dokonywana będzie spłata zadłużenia (w cyklu miesięcznym)
  • Spłata zadłużenia następuje w 3 dniu roboczym po zakończeniu miesiąca kalendarzowego
  • Użytkownik karty może dokonywać transakcji w ramach przyznanego przez Bank i dostępnego miesięcznego limitu kredytowego, z uwzględnieniem limitów dziennych
  • Transakcje dokonywane kartą ewidencjonowane są na odrębnym rachunku, dedykowanym dla karty chargé
  • Limit kredytowy przyznawany jest wnioskodawcy na podstawie dokonanej przez Bank oceny zdolności kredytowej
  • Możliwość wydania karty głównej i karty dodatkowej
  • Cykl rozliczeniowy równoznaczny jest z miesiącem kalendarzowym

Korzyści

  • Odnawialny, nieoprocentowany kredyt do wykorzystania w cyklu miesięcznym
  • Możliwość otrzymania przez klienta karty typu „Gold”
  • Dodatkowe ubezpieczenie karty typu „Gold”
  • Brak miesięcznych opłat za użytkowanie karty (jedyna opłata to 1% za odroczony termin płatności od transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki)
  • Możliwość dokonywania płatności w sklepach wyposażonych w terminale POS
  • Możliwość dokonywania płatności przez Internet
  • Usługa 3D-Secure – dodatkowe zabezpieczenia dla transakcji dokonywanych przez Internet
  • Dodatkowe bezpieczeństwo poprzez ustanowienie limitów dziennych transakcji
  • Możliwość zastrzeżenia karty o każdej porze i z dowolnego miejsca – dedykowana infolinia

Jak otrzymać kartę

Aby skorzystać z karty należy wypełnić wniosek ze wskazaniem limitu kredytowego. Po przeprowadzonej przez Bank ocenie zdolności kredytowej, następuje podpisanie umowy o kartę chargé oraz ustalenie dziennych limitów transakcji. Ostatnim etapem jest aktywacja karty. Aktywacji karty można dokonać telefonicznie (na wskazany w przesyłce numer telefonu) lub w Placówce Banku.

Zastrzeganie kart

  • Zastrzeżenia karty można dokonać bezpośrednio w Placówce Banku lub telefonicznie
  • Numery telefonów do bezpośredniego zastrzegania kart:
    • z kraju: 22 515 31 50
    • z zagranicy: +48 22 515 31 50
    • poprzez Krajowy System Zastrzegania Kart +48 828 828 828 (rozwiązanie, które wykorzystuje technologię rozpoznawania mowy. Po wypowiedzeniu nazwy wydawcy karty – SGB-Bank S.A. portal przekierowuje do odpowiedniej infolinii w celu zastrzeżenia karty)
    • dodatkowe informacje dotyczące Systemu Zastrzegania Kart dostępne są na stronie internetowej www.zastrzegam.pl
  • Przy telefonicznym zastrzeganiu kart należy podać następujące dane: Imię i nazwisko, datę urodzenia, adres, nazwisko panieńskie matki, numer karty (nie jest wymagany)

Sprawdź także