Karty własne

 

Charakterystyka

  • Karty wyposażone w pasek magnetyczny, służące do wypłaty gotówki z bankomatów Banku
  • Brak możliwości dokonywania transakcji w punktach handlowo-usługowych lub wypłaty gotówki z bankomatów obcych
  • Karty wydawane są na 4 lata, po których następuje wznowienie karty
  • Posiadaczem karty mogą być podmioty instytucjonalne posiadające w Banku rachunek bieżący

Korzyści

  • Dostęp do środków przez całą dobę
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów Banku
  • 0 zł za wydanie karty
  • Dodatkowe bezpieczeństwo poprzez ustanowienie dziennych limitów wypłat w bankomacie Banku
  • Rozliczenie dokonanych wypłat gotówki z bankomatu Banku księgowane jest na rachunku w czasie rzeczywistym

Jak otrzymać kartę

Niezbędne jest podpisanie umowy o kartę własną przy jednoczesnym ustaleniu dziennych limitów transakcji. W przypadku karty przeznaczonej dla pełnomocnika należy wypełnić wniosek o kartę własną. Aktywacji karty można dokonać telefonicznie (dzwoniąc na wskazany w przesyłce numer telefonu) lub w Placówce Banku.

Bezprowizyjne bankomaty Banku Spółdzielczego w Białymstoku

  1. Białystok, ul. Zamenhofa 4 (budynek Centrali Banku)
  2. Białystok, ul. Świętokrzyska 5 (przy Filii Nr 1)
  3. Białystok, ul. Żelazna 9 (przy Filii Nr 3)
  4. Fasty, Szosa Knyszyńska 17 (przy Filii Nr 4)
  5. Białystok, ul. Wrocławska 49B lok. 2 (przy Filii Nr 5)
  6. Białystok, ul. Fabryczna (budynek szpitala MSWiA – Przychodnia)
  7. Choroszcz, Rynek 11 Listopada 9 (budynek Oddziału)
  8. Choroszcz, Plac Brodowicza 1 (budynek szpitala)
  9. Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 6 (budynek Oddziału)
  10. Gródek, ul. Chodkiewiczów 9 (budynek Oddziału)
  11. Krynki, ul. Garbarska 3 (budynek Oddziału)
  12. Michałowo, ul. Białostocka 26 (budynek Oddziału)
  13. Michałowo, Plac 11 Listopada 15 (Sklep Arhelan)
  14. Supraśl, ul. Piłsudskiego 7 (budynek Oddziału)
  15. Tykocin, ul. Złota 18 (budynek Oddziału)
  16. Zaścianki, Szosa Baranowicka 39/2 (budynek Oddziału)

Zastrzeganie kart

Zastrzeżenia karty można dokonać bezpośrednio w Placówce Banku lub telefonicznie, kontaktując się z Placówką prowadzącą rachunek.

Sprawdź także