Karta debetowa

 

Charakterystyka

  • Karty z funkcją zbliżeniową: MasterCard, MasterCard „młodzieżowa”
  • Karty bez funkcji zbliżeniowej: Maestro, Visa Electron, Visa Electron „młodzieżowa”
  • Wydawane na 4 lata, po których następuje automatyczne wznowienie (wyjątek stanowią karty do pakietu „Konto za złotówkę”, które nie są wznawiane)
  • Posiadaczem kart debetowych: Visa Electron „młodzieżowa”, MasterCard „młodzieżowa” może być osoba fizyczna w przedziale wiekowym 13-25 lat, posiadająca w Banku rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy
  • Posiadaczem pozostałych kart debetowych mogą być osoby fizyczne powyżej 18 roku życia, posiadające w Banku rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy

Korzyści

  • Dostęp do środków przez całą dobę
  • Możliwość dokonywania płatności w sklepach wyposażonych w terminale POS
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów Banku oraz sieci SGB i BPS (ponad 4000 bankomatów w całej Polsce)
  • Usługa cash back dająca możliwość dokonania wypłaty gotówki przy okazji robienia zakupów
  • Możliwość dokonywania płatności przez Internet
  • Usługa 3D-Secure – dodatkowe zabezpieczenia dla transakcji dokonywanych przez Internet
  • Szybkie, wygodne i nowoczesne płatności zbliżeniowe do kwoty 50 zł bez potwierdzania PINem
  • Dodatkowe bezpieczeństwo poprzez ustanowienie limitów dziennych transakcji
  • Możliwość zastrzeżenia karty o każdej porze i z dowolnego miejsca, dzięki dedykowanej infolinii

Jak otrzymać kartę

Niezbędne jest podpisanie umowy o kartę debetową przy jednoczesnym ustaleniu dziennych limitów transakcji. W przypadku karty przeznaczonej dla pełnomocnika należy wypełnić wniosek o kartę debetową. Aktywacji karty można dokonać telefonicznie (na wskazany w przesyłce numer telefonu) lub w Placówce Banku.

Zastrzeganie kart

  • Zastrzeżenia karty można dokonać bezpośrednio w Placówce Banku lub telefonicznie,
  • Numery telefonów do bezpośredniego zastrzegania kart:
    • z kraju: 22 515 31 50 – z zagranicy: +48 22 515 31 50
    • poprzez Krajowy System Zastrzegania Kart +48 828 828 828 (rozwiązanie, które wykorzystuje technologię rozpoznawania mowy. Po wypowiedzeniu nazwy wydawcy karty – SGB-Bank S.A. portal przekierowuje do odpowiedniej infolinii w celu zastrzeżenia karty)
  •  Przy telefonicznym zastrzeganiu kart należy podać następujące dane:
    • Imię i nazwisko
    • Datę urodzenia
    • Adres
    • Nazwisko panieńskie matki
    • Numer karty (nie jest wymagany)
  • Dodatkowe informacje dotyczące Systemu Zastrzegania Kart dostępne są na stronie internetowej www.zastrzegam.pl

Sprawdź także