BLIKOMANIA 2024. Do wygrania diamenty i czeki BLIK

 
2024-04-15


15 kwietnia wystartowała kolejna edycja corocznej loterii BLIKA – BLIKOMANIA 2024. W tym roku do wygrania jest 70 diamentów oraz czeki BLIK po 200 zł. Ponadto, na każdego czeka nagroda gwarantowana.

 

Zasady
1. Zarejestruj się na www.blikomania.pl i wypełnij formularz.
2. Zrób wpłatę weryfikacyjną – 1 zł na konto Fundacji Uniwersytet Dzieci.
3. Otrzymasz nagrodę gwarantowaną:
◦ pakiet 1000 GB na 30 dni w ofercie na kartę Plusa lub Plusha
◦ pakiet Start na 30 dni od Polsat Box Go.
4. Płać w internecie i sklepach, przelewaj na telefon, wypłacaj i wpłacaj – wszystko BLIKIEM w Aplikacji Mobilnej Nasz Bank
5. Jeśli wygrasz, otrzymasz powiadomienie mailem.
Zgłoszenia do loterii przyjmowane są do 23 czerwca 2024 r.

Nagrody
Codziennie do wygrania:
• diament o wartości 15 000 zł
• 100 x 200 zł


Nagroda gwarantowana:
◦ pakiet 1000 GB na 30 dni w ofercie na kartę Plusa lub Plusha
◦ pakiet Start na 30 dni od Polsat Box Go.
Nagroda gwarantowana jest wysyłana do 72h po każdym losowaniu.

Szczegóły
Szczegóły loterii dostępne są na stronie www.blikomania.pl.

 

Od 18 marca Twoje transakcje kartą będą jeszcze bezpieczniejsze.


Co to dla Ciebie oznacza?


Tak jak dotychczas będziemy monitorować każdą Twoją płatność kartą debetową i/lub kredytową (w zależności od tego, jaką kartę posiadasz), aby sprawdzić, czy nie jest ona oszustwem. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności z użyciem Twojej karty.


W wyniku naszej analizy płatność Twoją kartą może zostać odrzucona, a sama karta czasowo zablokowana.


Co w takiej sytuacji?
1. Otrzymasz od nas wiadomość SMS:


Jeśli zablokujemy Twoją kartę, otrzymasz dodatkowo wiadomość:

2. W treści wiadomości poprosimy Cię o kontakt z Infolinią SGB i potwierdzenie próby płatności.
3. Zadzwoń na Infolinię SGB i potwierdź próbę płatności.
4. Dalsze płatności kartą będą możliwe.

Uprzejmie informujemy, że klientom posiadającym dostęp do rachunku za pomocą usługi Internet
Banking udostępniliśmy możliwość składania wniosków o świadczenie w ramach programu
„Rodzina 800+”.


Przyjmowaniem wniosków o świadczenie wychowawcze, ich rozpatrywaniem oraz przyznawaniem
i wypłatą tego świadczenia zajmuje się Zakład Ubezpieczeń Społecznych.


Klienci korzystający z bankowości elektronicznej mogą samodzielnie wypełnić i wysłać formularz
wniosku o świadczenie z „Programu 800+”.


Więcej informacji o programie Rodzina 800+ znajduje się na stronie ZUS.


Wysłanie wniosku o świadczenie w ramach programu Rodzina 800+ jest bardzo proste:
Krok 1: Zaloguj się do Internet Bankingu
Krok 2: Wejdź w zakładkę „Rodzina 800+
Krok 3: Zapoznaj się z zakładkami:
– Czym jest program Rodzina 800+
– Bezpieczeństwo
– Przetwarzanie danych
Krok 4: Wejdź w zakładkę „Złóż wniosek”
Krok 5: Wypełnij dane, dołącz niezbędne załączniki i wyślij
Krok 6: Potwierdzenie wysłania wniosku otrzymasz na adres e-mail wskazany we wniosku

 

 

Bank Spółdzielczy w Białymstoku bierze udział w pilotażowym, ogólnopolskim projekcie pod szyldem „Pierwsza Liga Biznesu”, którego jest ambasadorem.

„Pierwsza Liga Biznesu” to pierwszy tego typu projekt w Polsce organizowany przez sektor bankowości spółdzielczej we współpracy w partnerami, którzy w ramach transmisji online dzielą się swoją wiedzą ekspercką.
Projekt prowadzi Krajowy Związek Banków Spółdzielczych, którego nasz Bank jest Członkiem. W projekt zaangażowani są Partnerzy:
• Fundacja Polska Bezgotówkowa
• Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
• Biuro Informacji Gospodarczej Info Monitor.

Spotkania biznesowe przedsiębiorców, odbywające się w Centrali naszego Banku
(ul. Zamenhofa 4 w Białymstoku) są doskonałą okazją do wymiany doświadczeń na tematy biznesowe. To również świetna możliwość do nawiązania kontaktów i współpracy, uzyskania wsparcia od ekspertów z rożnych dziedzin, wzmocnienia kompetencji w konkretnych obszarach.

 

 

W dniu 25 listopada 2023r. podczas Balu Charytatywnego na rzecz Zespołu Szkół w Michałowie odbyła się również gala przyznania nagród „Skrzydeł Przedsiębiorczości” przyznawanych przez Urząd Miejski w Michałowie.


Celem wyróżnień jest wspieranie lokalnego biznesu, upowszechnianie dobrych praktyk oraz pomoc w przeprowadzaniu innowacyjnych przedsięwzięć w regionalnych przedsiębiorstwach.


To także forma nagrodzenia firm, które są zaangażowane w rozwój gospodarczy gminy Michałowo.
Za całokształt działalności wyróżnienie „Skrzydła Przedsiębiorczości” trafiły do Banku Spółdzielczego w Białymstoku Oddział w Michałowie.


Nagroda to wyraz uznania dla pracy, zaangażowania i profesjonalizmu pracowników Banku Spółdzielczego w Białymstoku


W wydarzeniu wzięli udział m.in.: Marek Nazarko Burmistrz Michałowa, Maria Ancipiuk Przewodnicząca Rady Miejskiej w Michałowie, samorządowcy, reprezentanci Zespołu Szkół w Michałowie, przedstawiciele biznesu oraz licznie zgromadzeni mieszkańcy gminy Michałowo.


Podczas uroczystości nie zabrakło także przedstawicieli Banku Spółdzielczego w Białymstoku Oddział w Michałowie, z Beatą Jagielską – Dyrektor Oddziału na czele, która odbierała nagrody.


W wydarzeniu uczestniczył również Aleksander Ancipiuk – Członek Rady i Przewodniczący Komitetu Audytu Banku Spółdzielczego w Białymstoku.

 

 

 

 


Uprzejmie informujemy, że dnia:

 

23.12.2022r. zlecenia płatnicze realizowane będą zgodnie z harmonogramem – jak każdego innego dnia roboczego

 

30.12.2022r.:

  • zlecenia płatnicze przekazane do Banku (w formie papierowej oraz elektronicznej) do godz. 12:00 zostaną zrealizowane 30.12.2022r; zlecenia płatnicze złożone po godz. 12:00 zostaną zrealizowane 02.01.2023r. w pierwszej sesji rozliczeniowej;
  • system płatności natychmiastowych Express Elixir będzie dostępny do godziny 18:00;
  • zlecenia płatnicze w obrocie dewizowym przyjmowane będą przez Bank do godz.11:30;
  • transakcje wymiany walut w Kantorze SGB realizowane będą do godz. 12:00;
  • transakcje wymiany walut: bezpośrednio z klientem realizowane będą do godz. 11:30 a za pośrednictwem platformy walutowej do godz. 12:00.

 

W dniu 31.12.2022r. system płatności natychmiastowych Express Elixir oraz Kantor SGB będą niedostępne.

Płać Visa bezpiecznie i weź udział w loterii! Zarejestruj się i graj o samochód Kia Niro EV.

 

Jak grać o nagrody? To proste!

  • Zarejestruj się. Wypełnij formularz do 18.12.2022r. Po zakończeniu rejestracji płatności Visa staną się losami w loterii;
  • Płać kartą Visa jak najczęściej. Im więcej transakcji zrobisz, tym większe szanse na wygraną;
  • Graj o nagrody. Możesz wygrać samochód, telewizor lub jedną z setek innych nagród.

 

W loterii Visa do wygrania:

  • 3 samochody Kia Niro EV;
  • 60 telewizorów Hisense 65″ 4K;
  • 180 e-kart na zakupy w Lidlu o wartości 500 zł;
  • 600 replik piłek Mistrzostw Świata FIFA 2022.

 

Szczegóły w Regulaminie na www.visa.pl/visa-qatar-pl

Ubezpieczenie Upraw Rolnych Wystarczy chwila, aby niesprzyjająca aura zniszczyła owoce Twojej ciężkiej pracy. Przygotuj się na taką ewentualność z ubezpieczeniem upraw. To ubezpieczenie majątkowe, w którym do 65% składki za polisę jest dotowane z budżetu państwa. Producenci rolni pobierający dopłaty bezpośrednie zobowiązani są do ubezpieczenia minimum połowy swoich upraw od co najmniej jednego z ryzyk związanych z niekorzystnymi zjawiskami klimatycznymi, np. od ujemnych skutków przezimowania, gradu, przymrozków wiosennych, huraganu, deszczu nawalnego, suszy.

 

 

Więcej informacji znajdziesz tutaj

 

Czy wiesz, że od dnia 1 sierpnia 2022 r. możesz zawiesić spłatę rat kredytu hipotecznego i skorzystać z tzw. ustawowych „wakacji kredytowych”?

Na mocy ustawy z dnia 7 lipca 2022 r. o finansowaniu społecznościowym dla przedsięwzięć gospodarczych i pomocy kredytobiorcom (dalej „Ustawa”) przysługuje Ci prawo do złożenia wniosku o zawieszenie spłaty rat Twojego kredytu hipotecznego, jeśli:

  • masz w naszym banku kredyt udzielony w walucie polskiej,
  • umowa była zawarta przed 1 lipca 2022 r., a termin jej zakończenia przypada po upływie 6 miesięcy od tej daty,
  • wraz z wnioskiem złożysz oświadczenie, że zawieszenie dotyczy umowy zawartej w celu zaspokojenia własnych potrzeb mieszkaniowych.

Wówczas:

  • od dnia wpływu Twojego wniosku, w okresie zawieszenia spłaty rat kredytu nie będziemy pobierać płatności wynikających z Twojej umowy o kredyt, tj. rat kapitałowo-odsetkowych oraz pozostałych opłat i prowizji z niej wynikających, z wyjątkiem powiązanych opłat z tytułu ubezpieczeń,
  • w ciągu 21 dni od dnia wpływu wniosku poinformujemy Cię o otrzymaniu wniosku oraz o jego zrealizowaniu,
  • nie pobierzemy żadnych opłat i prowizji za przyjęcie i rozpatrzenie Twojego wniosku,
  • przekażemy do Biura Informacji Kredytowej S.A. dane o zawieszeniu spłaty rat Twojego kredytu i wydłużonym okresie kredytowania, jaki powstał w wyniku tego zawieszenia.

Informacje o wniosku:

  • wniosek przysługuje wyłącznie w stosunku do jednej umowy o kredyt hipoteczny, zawartej w celu zaspokojenia własnych potrzeb mieszkaniowych – wraz z wnioskiem musisz złożyć oświadczenie, które to potwierdza (oświadczenie składane jest pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń),
  • jeśli jesteś współkredytobiorcą, taki wniosek możesz złożyć samodzielnie – wystarczy, że poinformujesz o tym pozostałych współkredytobiorców; w takim przypadku oświadczenie, że wniosek dotyczy nieruchomości przeznaczonej na zaspokojenie własnych potrzeb mieszkaniowych, składa ten z Was, który spełnia ten warunek,
  • wniosek możesz złożyć elektronicznie – przez bankowość elektroniczną lub drogą mailową na wybrany adres e-mail: 

          1. wniosek.choroszcz@bs.bialystok.pl

          2. wniosek.dobrzyniewo@bs.bialystok.pl

          3. wniosek.grodek@bs.bialystok.pl

          4. wniosek.krynki@bs.bialystok.pl

          5. wniosek.michalowo@bs.bialystok.pl

          6. wniosek.tykocin@bs.bialystok.pl

          7. wniosek.zascianki@bs.bialystok.pl

          8. wniosek.suprasl@bs.bialystok.pl

          9. wniosek.oddzial_1@bs.bialystok.pl

        10. wniosek.oddzial_2@bs.bialystok.pl

        11. wniosek.filia_1@bs.bialystok.pl

        12. wniosek.filia_2@bs.bialystok.pl

        13. wniosek.filia_3@bs.bialystok.pl

        14. wniosek.filia_4@bs.bialystok.pl

        15. wniosek.filia_5@bs.bialystok.pl

lub pisemnie (pocztą lub osobiście w naszej placówce),

  • na jednym wniosku możesz starać się o zawieszenie spłaty kilku rat kredytu, a początek pierwszego okresu zawieszenia rozpoczyna się z dniem doręczenia do banku wniosku, nie wcześniej jednak niż 1 sierpnia 2022 r.,
  • maksymalny okres, na jaki możesz zawnioskować o zawieszenie spłaty rat Twojego kredytu, wynosi:
    • 2 miesiące (2 raty): w okresie 1 sierpnia 2022 r. – 30 września 2022 r.,
    • 2 miesiące (2 raty): w okresie 1 października 2022 r. – 31 grudnia 2022 r.,
    • 1 miesiąc (po 1 racie): w każdym kwartale w okresie 1 stycznia 2023 r. – 31 grudnia 2023 r.,
  • zawieszenie spłaty kredytu nie dotyczy rat wymagalnych na moment złożenia przez Ciebie wniosku,
  • zawieszenie spłaty rat kredytu powoduje przedłużenie okresu kredytowania oraz wszystkich terminów przewidzianych w Twojej umowie o zastosowany okres zawieszenia spłaty rat kredytu (bez konieczności aneksowania umowy),
  • w każdym momencie masz prawo do rezygnacji ze złożonego wniosku,
  • jeśli wcześniej na wniosek kredytobiorcy bank zawiesił już w całości albo w części spłatę zobowiązań z tytułu umowy o kredyt na warunkach innych niż określone w Ustawie, termin tego zawieszenia ulega skróceniu na mocy prawa z dniem doręczenia do banku wniosku o zawieszenie spłaty rat kredytu na podstawie Ustawy,
  • jeśli korzystasz ze wsparcia w ramach pomocy udzielanej przez Fundusz Wsparcia Kredytobiorców (na mocy postanowień ustawy z dnia 9 października 2015 r. o wsparciu kredytobiorców, którzy zaciągnęli kredyt mieszkaniowy i znajdują się w trudnej sytuacji finansowej), złożenie wniosku o zawieszenie spłaty rat kredytu hipotecznego skutkuje zawieszeniem przekazywania takiego wsparcia na rachunek spłaty Twojego kredytu; wsparcie ulegnie wznowieniu po ustaniu okresu zawieszenia spłaty rat kredytu.

Pobierz wniosek

Wniosek o zawieszenie spłaty kredytu wraz z oświadczeniem dot. zawarcia umowy o kredyt w celu zaspokojenia własnych potrzeb mieszkaniowych (pdf)

Masz pytania?

Skontaktuj się telefonicznie lub e-mail z naszym Oddziałem / Filią.