BS Białystok rusza z kampanią promującą płatności mobilne

 
2019-10-21

„Mamy tu wszystko… Płatności mobilne też” to hasło rozpoczynającej się 21 października 2019 r. ogólnopolskiej kampanii reklamowej, która promuje usługi mobilne w bankach spółdzielczych, w tym oferowane przez Bank Spółdzielczy w Białymstoku.

30- i 15-sekundowe spoty oraz billboardy sponsorskie emitowane będą w ogólnopolskich stacjach TV, a także na platformach VOD do 17 listopada 2019 r.

Spot reklamowy opowiada o nowych systemach płatności mobilnych wdrożonych przez Banki Spółdzielcze. Zrealizowano go z udziałem profesjonalnych aktorów, kilkunastu statystów i ponad 30 osób ekipy technicznej. Film przedstawia historię dwóch braci, z których jeden – mieszkaniec dużej aglomeracji – przekonany jest, że jego najbliżsi w rodzinnym miasteczku nie mają pojęcia o nowoczesnych, mobilnych formach płatności… A tymczasem w lokalnym Banku Spółdzielczym… Mają tam wszystko… Płatności mobilne też 🙂

Zapraszamy do obejrzenia spotu reklamowego: Mamy tu wszystko… Płatności mobilne też

Banki Spółdzielcze dostrzegają olbrzymi potencjał drzemiący w płatnościach mobilnych i zainteresowanie nimi klientów.                         Na koniec I kwartału 2019 roku Polacy mieli ponad 2,1 mln kart płatniczych dodanych do urządzeń mobilnych, takich m. in. jak telefony komórkowe. Liczba terminali akceptujących instrumenty płatnicze wyposażone w funkcję zbliżeniową w sklepach, restauracjach i punktach usługowych wynosiła ok. 830 tys.

Kampanię przygotowały i sfinansowały oba zrzeszenia Banków Spółdzielczych – Spółdzielcza Grupa Bankowa oraz Grupa BPS.