Aplikacja mobilna Nasz Bank (zwana dalej Aplikacją) umożliwia obsługę rachunków bankowych Klienta, użytkownika serwisu bankowości elektronicznej, za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę swoich finansów w dowolnym miejscu i czasie. Do funkcjonowania Aplikacji niezbędny jest pakiet danych internetowych ( Aplikacja łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet).
Aplikację należy pobrać ze sklepu Google Play (dla Android) lub w App Store (dla iOS).
Aplikacja mobilna umożliwia:
– pamięci,
– komunikacji sieciowej – pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi,
– informacji o lokalizacji,
– aparatu fotograficznego,
– danych kontaktów.Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji, nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.
Płatności kartą w Internecie z 3D Secure szybko i bezpiecznie potwierdzisz w aplikacji mobilnej Nasz Bank. Nie masz jeszcze aplikacji mobilnej Nasz Bank? Pobierz ją z App Store lub Google Play.
Jak ustawić sposób potwierdzania transakcji internetowych zabezpieczonych 3D Secure poprzez aplikację Nasz Bank?
Potwierdzenie płatności
Jeśli nie jesteś zalogowany do aplikacji:
Jeśli jesteś zalogowany do aplikacji: