FDS – system wykrywania transakcji oszukańczych

 

Informujemy, że wszystkie transakcje zlecane w usługach Internet Banking, Internet Banking dla Firm oraz w aplikacji mobilnej „Nasz Bank” będą monitorowane w ramach usługi FDS. Ma to na celu zwiększenie bezpieczeństwa Państwa środków finansowych.


Co to oznacza?

Będziemy monitorować każdą transakcję w bankowości internetowej pod kątem wystąpienia fraudu. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności na rachunkach klientów.

W wyniku naszej analizy transakcja może zostać wstrzymana do potwierdzenia lub odrzucona.


Co w takiej sytuacji?

  1. Klienci mogą otrzymać poniższe wiadomości – SMS i push z aplikacji „Nasz Bank”:

Nadawcą wiadomości będzie „SGB”.

  1. Po otrzymaniu wiadomości należy skontaktować się z Infolinią SGB, aby potwierdzić lub odrzucić transakcję.

3.

Dbamy o bezpieczeństwo Państwa płatności w bankowości elektronicznej i mobilnej