- Dostęp do środków przez całą dobę
- Możliwość dokonywania płatności w sklepach wyposażonych w terminale POS
- 0 zł za wypłaty z bankomatów Banku oraz sieci SGB i BPS (ponad 4000 bankomatów w całej Polsce)
- Usługa cash back dająca możliwość dokonania wypłaty gotówki przy okazji robienia zakupów
- Możliwość dokonywania płatności przez Internet
- Usługa 3D-Secure – dodatkowe zabezpieczenia dla transakcji dokonywanych przez Internet
- Szybkie, wygodne i nowoczesne płatności zbliżeniowe do kwoty 100 zł bez potwierdzania PINem
- Dodatkowe bezpieczeństwo poprzez ustanowienie limitów dziennych transakcji
- Zastrzeżenia karty można dokonać bezpośrednio w Placówce Banku, telefonicznie, w Internet Banking lub w Aplikacji Mobilnej Nasz Bank
Numery telefonów do bezpośredniego zastrzegania kart:
-
- z kraju: 800 888 888 (bezpłatne połączenie)
- z zagranicy: +48 61 647 28 46 ( opłata zgodna z taryfą operatora)
- Przy telefonicznym zastrzeganiu kart należy podać następujące dane:
- Imię i nazwisko
- Datę urodzenia
- Adres
- Nazwisko panieńskie matki
- Numer karty (nie jest wymagany)
Dodatkowe informacje dotyczące Systemu Zastrzegania Kart dostępne są na stronie internetowej www.zastrzegam.pl