Informacja dla Klientów

 
2020-04-24

W trosce o zdrowie zarówno Państwa, jak i naszych pracowników oraz bezpieczeństwo Waszych  pieniędzy podjęliśmy w ostatnich tygodniach wiele działań służących ograniczeniu skutków pandemii koronawirusa. Dotyczą one zasad utrzymania relacji z naszymi Klientami, sposobu organizacji pracy i ochrony przed zakażeniami. Wprowadziliśmy zalecane centralnie procedury i wskazania, m.in. ograniczenie ilości Klientów mogących jednocześnie przebywać w placówce bankowej, wydzielone godziny obsługi dla seniorów  czy wymóg zachowywania bezpiecznej odległości między Klientami. We wszystkich placówkach praca została przeorganizowana w sposób maksymalnie ograniczający ryzyko zarażenia. Od początku wybuchu epidemii nieprzerwanie pracujemy i zapewniamy wszystkim Klientom możliwość korzystania ze swoich środków zdeponowanych w Banku. Bez opóźnień wykonujemy wszelkie zlecenia dotyczące realizacji przelewów bezgotówkowych, jak i wypłat gotówkowych w kasach i bankomatach. Klienci bez przeszkód korzystają z udzielonych kredytów, przyjmujemy też wnioski o nowe kredytowanie. Wpisujemy się także w sektorowe działania mające na celu wsparcie kredytobiorców dotkniętych skutkami pandemii. W uzasadnionych przypadkach umożliwiamy im czasowe zawieszenie spłat zobowiązań kredytowych. Mamy do tego przygotowaną dedykowaną  procedurę, w sposób maksymalny upraszczającą obsługę tego procesu. Wprowadziliśmy uproszczone zasady wydawania kart płatniczych, udostępnienia usługi bankowości elektronicznej oraz BLIK. Stale uczulamy klientów, by uważać na oszustów rozsyłających fałszywe wiadomości SMS/MMS i/lub e-mail o blokowaniu środków na kontach bankowych oraz innych zdarzeniach powiązanych  z zagrożeniem koronawirusem.  Przypominamy o podstawowych zasadach bezpieczeństwa płatności internetowych oraz logowania do bankowości elektronicznej. Zachowanie czujności to podstawa bezpieczeństwa.

W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo zalecamy ograniczenie wizyt w placówce Banku do wizyt koniecznych. W sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub za pośrednictwem kanału komunikacyjnego w serwisie bankowości elektronicznej. Przypominamy, że większość operacji i płatności można wykonać bezpiecznie z domu w serwisie bankowości elektronicznej lub aplikacji mobilnej Nasz Bank. Zapraszamy serdecznie do korzystania z bankowości elektronicznej i mobilnej  oraz dokonywania płatności w placówkach handlowych kartami płatniczymi.