– numer karty;
– imię i nazwisko;
– datę ważności;
– kod CVV2/CVC2, który znajdziesz na odwrocie karty, obok paska do podpisu;
Płatności kartą w Internecie możesz potwierdzić w aplikacji mobilnej Nasz Bank lub poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne i podanie hasła 3D Secure (w postaci kodu SMS).
Pamiętaj, że nie zawsze płatności kartą w sklepach internetowych będą wymagały dodatkowej weryfikacji w usłudze 3D Secure – zależy to od sklepu internetowego.
Zakup kartą w Internecie można potwierdzić na dwa sposoby:
Odpowiedź na pytanie weryfikacyjne ustalisz w placówce Banku lub poprzez bezpłatną infolinię pod numerem 800 888 888 lub 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez cała dobę we wszystkie dni tygodnia.
Wpisując odpowiedź na pytanie weryfikacyjne pamiętaj, że musi być zgodna a tym co zostało podane w Banku lub na infolinii. Koniecznie zachowaj odpowiednią wielkość liter i prawidłowo wpisz wszystkie znaki polskie i specjalne.
Pamiętaj, że jeśli żadna ze wskazanych metod potwierdzania transakcji nie została przez Ciebie wybrana, nie zapłacisz kartą w Internecie z użyciem metody 3D Secure.
Usługa jest automatycznie włączana przy aktywacji karty.
Jeżeli nie możesz dokonać płatności kartą w sklepach internetowych, które obsługują 3D-Secure zadzwoń pod bezpłatną infolinię 800 888 888 lub pod numer (61) 647 28 46 (z zagranicy opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia