Komunikat

 
2022-02-25

Niezależnie od aktualnych wydarzeń, jako Bank robimy wszystko, aby bez zakłóceń realizować Państwa zlecenia. Nie ma żadnych zagrożeń dla bezpieczeństwa pieniędzy, które są zgromadzone na kontach w naszym Banku. Operacje finansowe przeprowadzamy bez zakłóceń, bez przeszkód działa bankowość elektroniczna i mobilna. Sytuacja ekonomiczna Banku jest dobra i gwarantuje swobodną i niezakłóconą działalność biznesową.

 

Wasze pieniądze są bezpieczne i cały czas możecie płacić bezgotówkowo, np. za pomocą karty lub BLIKA. Jeśli doraźnie potrzebujecie gotówki, na bieżąco uzupełniamy jej zapasy w naszych placówkach bankowych oraz w bankomatach. Przypominamy, że wypłaty gotówki w większych kwotach wymagają wcześniejszego zgłoszenia.

 

W obecnej sytuacji może nastąpić zwiększona aktywność cyberprzestępców. Zachowajmy wzmożoną ostrożność i stosujmy podstawowe zasady bezpieczeństwa, tj.:

  • nie podawaj nikomu swoich danych do bankowości internetowej, nie klikaj w linki w SMS-ach i mailach;
  • czytaj na bieżąco zamieszczanie na naszej stronie komunikaty bezpieczeństwa;
  • ostrożnie podchodź do informacji publikowanych w mediach, a zwłaszcza ostrzegających przed ograniczeniami w dostępie do pieniędzy, prądu czy internetu;
  • zanim w coś uwierzysz, sprawdź, czy źródło informacji jest wiarygodne.

 

Nasi pracownicy nigdy nie proszą o podanie haseł dostępu do konta, kodów PIN/SMS, o zainstalowanie żadnego dodatkowego oprogramowania na komputerach lub urządzeniach mobilnych klienta.

 

Komunikat Narodowego Banku Polskiego z dnia 25.02.2022r.