Nowa usługa płatności mobilnych – BLIK

 

Charakterystyka

  • Z ogromną przyjemnością informujemy, że do oferty Banku wprowadzona została nowa usługa płatności mobilnych – BLIK. To nowoczesna, wygodna i szybka płatność z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Nasz Bank.
  • BLIK umożliwia dokonywanie:
    – płatności za towary i usługi w formie bezgotówkowej w punktach handlowo – usługowych akceptujących BLIK-a, w tym płatności w Internecie;
    – wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych znakiem BLIK;
    – wypłaty gotówki w ramach usługi cash back w punktach handlowo- usługowych świadczących taką usługę na terenie kraju;
  • Transakcje dokonywane za pomocą usługi mogą być wykonywane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, wyłącznie w PLN.

Korzyści

  • nowoczesne, szybkie i wygodne płatności z wykorzystaniem aplikacji mobilnej;
  • bezpieczne rozwiązanie przy płatnościach internetowych – potwierdzenie transakcji następuje z wykorzystaniem jednorazowego kodu BLIK, który jest ważny 120 sekund;
  • wygoda przy wypłacie gotówki z bankomatów – brak ryzyka utraty karty bądź kradzieży danych;
  • wygoda przy transakcjach internetowych – brak konieczności dodatkowego logowania do bankowości internetowej i wprowadzania danych karty płatniczej.

Warunki udostępnienia usługi

Usługa adresowana jest do klientów indywidualnych i instytucjonalnych posiadających aplikację Nasz Bank  (aplikacja do pobrania zarówno na systemie iOS jak i Android).
Dostęp do usługi BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank nie wymaga wizyty w placówce banku i składania wniosku.

Limity transakcji BLIK

Klienci indywidualni:

  • dzienny limit transakcji gotówkowych wynosi 1500,00 PLN
  • dzienny limit transakcji bezgotówkowych wynosi 3000,00 PLN
  • dzienny limit transakcji internetowych wynosi 2000,00 PLN

Klienci instytucjonalni:

  • dzienny limit transakcji gotówkowych wynosi 2000,00 PLN
  • dzienny limit transakcji bezgotówkowych wynosi 5000,00 PLN
  • dzienny limit transakcji internetowych wynosi 5000,00 PLN

Istnieje możliwość zmiany limitu w Placówce lub serwisie Internet Banking maksymalnie do 10 000,00 PLN. W aplikacji mobilnej NaszBank udostępniono tylko podgląd limitów bez możliwości jego zmiany.