Płatności mobilne BLIK

 

Charakterystyka

  • Płatności BLIK o nowoczesne, wygodne i szybkie płatności mobilne przeprowadzane za pośrednictwem aplikacji mobilnej Nasz Bank.
  • BLIK umożliwia dokonywanie:
    płatności za towary i usługi w formie bezgotówkowej w punktach handlowo – usługowych akceptujących BLIK-a, w tym płatności w Internecie; wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych znakiem BLIK;  wypłaty gotówki w ramach usługi cash back w punktach handlowo- usługowych świadczących taką usługę na terenie kraju; przelewu na telefon BLIK.
  • Transakcje dokonywane za pomocą usługi mogą być wykonywane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, wyłącznie w PLN.

Wystartowała kolejna edycja loterii BLIKOMANIA organizowanej przez Polski Standard Płatności – operatora BLIKA.

  • Każdy, kto zarejestruje się na stronie www.blikomania.pl i w dowolny sposób będzie płacił BLIKIEM, może codziennie wygrać 100 zł lub 200 zł.
  • Loteria trwa przez 3 miesiące, na koniec każdego z nich uczestnicy wezmą udział w losowaniu trzech rocznych pensji o wartości 84 000 zł.

Korzyści

  • nowoczesne, szybkie i wygodne płatności z wykorzystaniem aplikacji mobilnej;
  • bezpieczne rozwiązanie przy płatnościach internetowych – potwierdzenie transakcji następuje z wykorzystaniem jednorazowego kodu BLIK, który jest ważny 120 sekund;
  • wygoda przy wypłacie gotówki z bankomatów – brak ryzyka utraty karty bądź kradzieży danych;
  • wygoda przy transakcjach internetowych – brak konieczności dodatkowego logowania do bankowości internetowej i wprowadzania danych karty płatniczej.

Warunki udostępnienia usługi

Usługa adresowana jest do klientów indywidualnych i instytucjonalnych posiadających aplikację Nasz Bank  (aplikacja do pobrania zarówno na systemie iOS jak i Android).
Dostęp do usługi BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank nie wymaga wizyty w placówce banku i składania wniosku.

Limity transakcji BLIK

Klienci indywidualni:

  • Dzienny limit transakcji gotówkowych wynosi 500,00 PLN
  • Maksymalny limit transakcji gotówkowych wynosi 2 000,00 PLN
  • Dzienny limit ilości transakcji gotówkowych: 10 szt.
  • Dzienny limit transakcji bezgotówkowych wynosi 500,00 PLN
  • Maksymalny limit transakcji bezgotówkowych wynosi 2 000,00 PLN
  • Dzienny limit ilości transakcji bezgotówkowych: 100 szt.
  • Dzienny limit transakcji internetowych wynosi 500,00 PLN
  • Maksymalny limit transakcji internetowych wynosi 2 000,00 PLN
  • Dzienny limit ilości transakcji internetowych: 100 szt.

Klienci instytucjonalni:

  • Dzienny limit transakcji gotówkowych wynosi 1 000,00 PLN
  • Maksymalny limit transakcji gotówkowych wynosi 4 000,00 PLN
  • Dzienny limit ilości transakcji gotówkowych: 30 szt.
  • Dzienny limit transakcji bezgotówkowych wynosi  1 000,00 PLN
  • Maksymalny limit transakcji bezgotówkowych wynosi 4 000,00 PLN
  • Dzienny limit ilości transakcji bezgotówkowych: 100 szt.
  • Dzienny limit transakcji internetowych wynosi 1 000,00 PLN
  • Maksymalny limit transakcji internetowych wynosi 4 000,00 PLN
  • Dzienny limit ilości transakcji internetowych: 100 szt.

Istnieje możliwość zmiany limitu w Placówce lub serwisie Internet Banking maksymalnie do 2 000,00 PLN dla klientów indywidualnych oraz 4 000,00 PLN dla klientów instytucjonalnych. W aplikacji mobilnej NaszBank udostępniono tylko podgląd limitów bez możliwości jego zmiany.