Nowa usługa płatności mobilnych – BLIK

 

Charakterystyka

  • Z ogromną przyjemnością informujemy, że do oferty Banku wprowadzona została nowa usługa płatności mobilnych – BLIK. To nowoczesna, wygodna i szybka płatność z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Portfel SGB.  
  • BLIK umożliwia dokonywanie:
    – płatności za towary i usługi w formie bezgotówkowej w punktach handlowo – usługowych akceptujących BLIK-a, w tym płatności w Internecie;
    – wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych znakiem BLIK;
    – wypłaty gotówki w ramach usługi cash back w punktach handlowo- usługowych świadczących taką usługę na terenie kraju;
  • Transakcje dokonywane za pomocą usługi mogą być wykonywane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, wyłącznie w PLN.

Korzyści

  • nowoczesne, szybkie i wygodne płatności z wykorzystaniem aplikacji mobilnej;
  • bezpieczne rozwiązanie przy płatnościach internetowych – potwierdzenie transakcji następuje z wykorzystaniem jednorazowego kodu BLIK, który jest ważny 120 sekund;
  • wygoda przy wypłacie gotówki z bankomatów – brak ryzyka utraty karty bądź kradzieży danych;
  • wygoda przy transakcjach internetowych – brak konieczności dodatkowego logowania do bankowości internetowej i wprowadzania danych karty płatniczej.

Warunki udostępnienia usługi

Usługa adresowana jest do klientów indywidualnych i instytucjonalnych posiadających wydaną do rachunku oszczędnościowo – rozliczeniowego / rachunku bieżącego kartę debetową i udostępnioną aplikację Portfel SGB (aplikacja do pobrania zarówno na systemie iOS jak i Android).
Klient musi złożyć w placówce Banku obsługującej rachunek wniosek o udostępnienie obsługi BLIK