Nowa usługa płatności mobilnych – BLIK

 
2019-09-16

Z ogromną przyjemnością informujemy, że do oferty Banku wprowadzona została nowa usługa płatności mobilnych – BLIK. To nowoczesna, wygodna i szybka płatność z wykorzystaniem aplikacji mobilnej.

BLIK umożliwia dokonywanie:

  • płatności za towary i usługi w formie bezgotówkowej w punktach handlowo – usługowych akceptujących BLIK-a, w tym płatności w Internecie;

  • wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych znakiem BLIK;

  • wypłaty gotówki w ramach usługi cash back w punktach handlowo- usługowych świadczących taką usługę na terenie kraju;

Usługa adresowana jest do klientów indywidualnych i instytucjonalnych posiadających wydaną do rachunku oszczędnościowo – rozliczeniowego / rachunku bieżącego kartę debetową i udostępnioną aplikację Portfel SGB (aplikacja do pobrania zarówno na systemie iOS jak i Android).

Klient musi złożyć w placówce Banku obsługującej rachunek wniosek o udostępnienie obsługi BLIK.

Transakcje dokonywane za pomocą usługi mogą być wykonywane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, wyłącznie w PLN.