Ważne informacje dla Klientów
Szanowni Klienci,
w związku ze wzmożoną ochroną przed zachorowaniami na choroby zakaźne oraz decyzjami Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2020r., w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego, niektóre placówki Naszego Banku mogą czasowo zostać zamknięte lub funkcjonować inaczej niż zwykle. Działania te mają charakter prewencyjny, jak też wynikają ze zwiększonej absencji pracowników korzystających z uprawnienia do opieki nad dziećmi, które zgodnie z decyzja Prezesa Rady Ministrów, pozostały w domach po zamknięciu placówek oświatowych.
W zastępstwie osobistych wizyt w placówkach Banku, zachęcamy do korzystania z innych, dostępnych w naszym Banku kanałów kontaktu z pracownikami – telefonicznego, mailowego oraz za pośrednictwem kanału komunikacyjnego w serwisie bankowości elektronicznej. Przed wizytą sprawdź, czy placówka Banku do której chcesz się udać jest dostępna dla Klienta – szczegółowa informacja w tym zakresie dostępna jest na stronie internetowej Banku. Jeśli wizyta w placówce Banku jest konieczna, szczególnie w przypadku działalności kredytowej, prosimy najpierw zadzwonić i umówić się z pracownikiem Banku.
Przypominamy, że większość operacji i płatności możesz wykonać bezpiecznie z domu w serwisie bankowości elektronicznej lub aplikacji mobilnej Nasz Bank.
W związku z sytuacją epidemiologiczną w Polsce, przypominamy:
W przypadku jeśli zdecydujesz się na odwiedzenie placówki Banku pamiętaj o kilku zasadach bezpieczeństwa:
Przelewy są realizowane tak jak zawsze. Sesje ELIXIR odbywają się w dni robocze, a cały czas działają także przelewy natychmiastowe EXPRESS ELIXIR oraz przelewy SORBNET.
Jednocześnie w związku z aktualną sytuacją mogą ulec wydłużeniu niektóre z czynności jak np.:
Obecna sytuacja nie jest absolutnie związana z sytuacją finansową Banku. Bank Spółdzielczy w Białymstoku jest stabilnym i bezpiecznym bankiem, spełniającym wszystkie wymagane normy i kryteria w zakresie płynności i wypłacalności. Bank jest uczestnikiem Systemu Ochrony Instytucjonalnej SGB, a środki klientów objęte są systemem gwarantowania BFG .
Z uwagi na dynamiczną, bieżącą sytuację prosimy przed udaniem się do placówek Banku o zapoznanie się z komunikatami dostępnymi na Naszej stronie internetowej. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby zaistniała sytuacja była jak najmniej odczuwalna dla Klientów Banku. Za wszelkie niedogodności i utrudnienia serdecznie przepraszamy. Prosimy o wyrozumiałość.
Białystok, 18.03.2020 r.
Zarząd Banku Spółdzielczego
w Białymstoku
Szanowni Państwo,
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo Klientów i pracowników Zarząd Banku wprowadził uproszczone zasady wydawania kart płatniczych, udostępniania usługi bankowości elektronicznej oraz usługi BLIK. W przypadku zainteresowania ww. produktami prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z Placówką Banku obsługującą Państwa rachunek.
Adresy mailowe i numery telefonów Oddziałów i Filii dostępne są w zakładce „Placówki”.
W tym trudnym czasie zadbaliśmy o to, by wizyta klienta w Banku ograniczała się do spraw naprawdę niezbędnych i była jak najkrótsza.
Uprzejmie informujemy, iż w celu złagodzenia negatywnych skutków związanych z epidemią koronawirusa, wprowadziliśmy możliwość czasowego zawieszenia spłat rat zobowiązań kredytowych, bez dodatkowych opłat i prowizji. W celu zapoznania się z procedurą i skorzystania z odroczenia należy skontaktować się telefonicznie lub e-mailowo z Placówką Banku obsługującą rachunek (dane kontaktowe znajdują się tutaj).
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami na temat rozwiązań dostępnych w ramach rządowej „Tarczy Antykryzysowej”. Zostały one opisane w Przewodniku Antykryzysowym dla Przedsiębiorców przygotowanym przez Polski Fundusz Rozwoju (PFR).