„MÓJ RACHUNEK” nowa usługa w bankomatach BS

 
2022-01-10

Już dziś możecie Państwo korzystać z nowej usługi „MÓJ RACHUNEK” udostępnionej we wszystkich bankomatach Banku Spółdzielczego w Białymstoku. Usługa umożliwia m.in.:

  • tradycyjną wypłatę gotówki z rachunku,
  • realizację zdefiniowanych w bankowości elektronicznej przelewów,
  • zmianę / odblokowanie numeru PIN,
  • wydruk wyciągu (5 ostatnich operacji),
  • zakładanie lokat,
  • doładowanie telefonu komórkowego,
    a w przypadku bankomatu recyklingowego z funkcją wpłatomatu, zlokalizowanego w I Oddziale Banku przy ul. L. Zamenhofa 4 w Białymstoku dodatkowo:
  •  wpłaty gotówkowe bezpośrednio na rachunek prowadzony w Banku (do 300 banknotów w jednej transakcji);
  •  wpłaty gotówkowe na rachunek Klienta w innym banku (do 300 banknotów w jednej transakcji, kontrahent oraz rachunek muszą być zdefiniowani w bankowości elektronicznej).
    Z usługi mogą korzystać posiadacze kart debetowych Mastercard (złotowych i walutowych). Operacja aktywacji usługi jest jednorazowa i wykonywana przez Klienta samodzielnie, bezpośrednio w bankomacie BS. W razie problemów z aktywacją usługi nasi doradcy służą pomocą.
    Szczegółowa instrukcja aktywacji usługi dostępna jest w placówkach Banku i tutaj.

Zachęcamy do korzystania z nowej usługi!