2022-01-10
Już dziś możecie Państwo korzystać z nowej usługi „MÓJ RACHUNEK” udostępnionej we wszystkich bankomatach Banku Spółdzielczego w Białymstoku. Usługa umożliwia m.in.:
- tradycyjną wypłatę gotówki z rachunku,
- realizację zdefiniowanych w bankowości elektronicznej przelewów,
- zmianę / odblokowanie numeru PIN,
- wydruk wyciągu (5 ostatnich operacji),
- zakładanie lokat,
- doładowanie telefonu komórkowego,
a w przypadku bankomatu recyklingowego z funkcją wpłatomatu, zlokalizowanego w I Oddziale Banku przy ul. L. Zamenhofa 4 w Białymstoku dodatkowo:
- wpłaty gotówkowe bezpośrednio na rachunek prowadzony w Banku (do 300 banknotów w jednej transakcji);
- wpłaty gotówkowe na rachunek Klienta w innym banku (do 300 banknotów w jednej transakcji, kontrahent oraz rachunek muszą być zdefiniowani w bankowości elektronicznej).
Z usługi mogą korzystać posiadacze kart debetowych Mastercard (złotowych i walutowych). Operacja aktywacji usługi jest jednorazowa i wykonywana przez Klienta samodzielnie, bezpośrednio w bankomacie BS. W razie problemów z aktywacją usługi nasi doradcy służą pomocą.
Szczegółowa instrukcja aktywacji usługi dostępna jest w placówkach Banku i tutaj.
Zachęcamy do korzystania z nowej usługi!