Ważna informacja dla Beneficjentów subwencji PFR
Zgodnie z Umową Subwencji i Regulaminem Programu PFR przypominamy o obowiązku przedstawienia w Banku dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę i złożyła oświadczenie woli jej zawarcia w imieniu Beneficjenta była odpowiednio uprawniona do jego reprezentowania.
W zależności od sytuacji są to:
lub
lub
lub
Wzory pełnomocnictwa i oświadczenia stanowią załączniki nr 2 i 3 do Regulaminu Programu PFR (wzór pełnomocnictwa – str. 62, wzór oświadczenia – str. 64).
Odpowiednie dokumenty należy przedstawić w Banku osobiście lub przesłać do Banku pocztą w nieprzekraczalnym terminie do 31 grudnia 2020 r.
W przypadku niedopełnienia ww. obowiązku konsekwencją może być wypowiedzenie Umowy przez Fundusz i obowiązek zwrotu całości subwencji niezależnie od spełniania przez Beneficjenta warunków do zwrotu subwencji w mniejszej wysokości.
Więcej na temat obsługi procesu składania pełnomocnictw i oświadczeń oraz wymogach PFR w tym zakresie zawarto tutaj .
W celu usprawnienia procesu weryfikacji zachęcamy do jak najwcześniejszego składania dokumentów.
Zachęcam również do zapoznania się z listem podsumowującym działania Polskiego Funduszu Rozwoju.